Acest site web este publicat de Global Manga, situat în 19 Rue Pablo Neruda, 77330 Ozoir-la-Ferrière, Franța.

E-mail: admin@one-piece.ro

GĂZDUIRE

Intersever Inc

RCS Lille Métropole 424 761 419 00045

Cod APE 2620Z

Sediul social: 110 Meadowlands Pkwy Ste 100, Secaucus, NJ 07094-2302

Directorul publicației: Mike Lavrik

Președinte: Mike Lavrik și John Quaglieri

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

RESPONSABIL DE PRELUCRARE

One Piece, în calitate de responsabil de prelucrare, implementează procese de date personale.

PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

În conformitate cu legea din 6 ianuarie 1978 privind informatica, fișierele și libertățile, și dispozițiile Regulamentului European 2016/679 privind protecția datelor personale, utilizatorilor li se aduce la cunoștință că Magazin One Piece, în calitate de responsabil de prelucrare, implementează o prelucrare a datelor personale cu următoarele scopuri principale:

Execuția prezentelor condiții generale de vânzare.

Gestionarea achizițiilor.

Gestionarea și urmărirea comenzii dumneavoastră.

Relația administrativă a relației contractuale.

Gestionarea operațiunilor comerciale, promoțiilor și publicității.

Protecția clientului.

Bazele legale ale acestor prelucrări sunt necesitatea pentru executarea unui contract, respectarea obligațiilor legale și reglementare și interesele legitime urmărite de responsabilul de prelucrare.

DATE UTILIZATE

Cu preocuparea de a vă proteja confidențialitatea, Magazin One Piece tratează toate informațiile legate de dumneavoastră cu cea mai strictă confidențialitate. Datele personale utilizate sunt cele solicitate în timpul achizițiilor dumneavoastră (nume, prenume, adresă completă, număr de telefon, adresă de e-mail) pentru o prelucrare de calitate și o urmărire atentă a comenzii dumneavoastră.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

În conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția datelor personale, aveți dreptul de a accesa și rectifica, șterge, vă opune, aveți dreptul la portabilitatea informațiilor care vă privesc și dreptul la limitarea prelucrării.

CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE

I. APLICAREA ȘI OPONIBILITATEA CONDIȚIILOR GENERALE DE VÂNZARE

1.1. Aceste condiții generale de vânzare sunt puse la dispoziție fiecărui client în oferta sa, pentru a-i permite să plaseze o comandă.

1.2. Prin urmare, confirmarea comenzii implică acceptarea completă și fără rezerve a clientului la aceste condiții generale de vânzare.

1.3. Nici o condiție specială sau alte condiții generale provenind de la client nu pot, fără acordul expres al Magazin One Piece, prevala asupra acestor condiții.

1.4. Orice condiție contrară prezentată de client va fi, în lipsa acceptării exprese, inopozabilă Magazin One Piece, independent de momentul în care a putut fi cunoscută.

1.5. Faptul că Magazin One Piece nu se prevalează într-un anumit moment de una dintre aceste condiții generale de vânzare nu poate fi interpretat ca o renunțare la a face valabilă ulterior oricare dintre aceste condiții.

II. PLASAREA ȘI CONFIRMAREA COMENZII

Comanda este considerată definitivă doar după primirea:

Plății complete (prin card de credit sau transfer bancar).

Informațiilor complete și de încredere (nume de firmă, persoană de contact, adrese și telefon) privind coordonatele de livrare ale comenzii.

Cardurile și/sau mesajele care vor fi atașate expedierii, dacă este cazul.

2.1. Fiecare solicitare de produs este supusă acceptării Magazin One Piece. Magazin One Piece își rezervă dreptul de a respinge orice comandă din lipsă de stoc, informații incomplete ale clientului sau din oricare alt motiv legal. Ne angajăm să vă informăm în următoarele două (2) zile lucrătoare de la comanda dumneavoastră dacă întâmpinăm vreo problemă în îndeplinirea comenzii dumneavoastră.

2.2. Dreptul de retragere de șapte (7) zile nu se aplică contractelor de furnizare a produselor perisabile, alimentare, cum ar fi ciocolata. În plus, clientul nu poate invoca acest drept.

2.3. Începând cu momentul în care comanda este predată transportatorului, nu se vor accepta anulări, iar prețul plătit nu va fi rambursat.

III. PREȚURILE

3.1. Prețurile indicate pe site sunt exprimate în euro fără TVA (pentru firme) și cu TVA (pentru persoanele fizice), de la atelierul nostru din Lyon. TVA franceză de 5,5% pentru produsele de ciocolată neagră și de 20% pentru produsele de ciocolată cu lapte se aplică comenzilor.

3.2. Costurile de livrare sunt suplimentare. Tarifele de livrare depind de modul de transport, locul de destinație și valoarea comenzii. Acestea includ o contribuție la costul pregătirii pachetului și cheltuielile de transport propriu-zise.

3.3. Produsele sunt supuse tarifelor în vigoare în ziua semnării comenzii. Tariful general poate fi revizuit liber de către Magazin One Piece.

IV. PLATA LA PLASAREA COMENZII

4.1. Pentru a fi înregistrată, comanda trebuie plătită integral. Comenzile neplătite nu pot fi livrate, cu excepția condițiilor specifice acceptate expres de Magazin One Piece. Aceste condiții specifice exclud expedierea unei comenzi înainte de plata avansului solicitat de Magazin One Piece.

V. INDISPONIBILITATEA PRODUSELOR

5.1. Disponibilitatea produselor și a serviciilor este indicată pe site cu titlu informativ. Devine definitivă doar după expedierea comenzii. Nu se poate reproșa Magazin Manga lipsa de disponibilitate a unui produs la livrare, atât timp cât clientul a fost informat anterior livrării comenzii sale.

VI. LIVRAREA PRODUSELOR

6.1. Pregătirea și transportul produselor

6.1.1. Pachetele sunt pregătite și ambalate de Magazin One Piece într-un ambalaj închis, rezistent, potrivit pentru conținut și cerințele transportului. Este necesar un termen minim de pregătire a comenzii de către client de către Magazin One Piece de la data primirii ofertei semnate de către client și a plății corespunzătoare. Acest termen variază în funcție de perioadele anului și cantitățile comandate, situându-se între două (2) și patru (4) zile lucrătoare.

6.1.2. Clientul este responsabil pentru informațiile privind numele și adresa destinatarului, care trebuie să fie precise, exacte și complete (codul porții, etajul, telefonul etc.) pentru a permite o livrare în condiții normale. Magazin One Piece nu va fi responsabilă pentru returnarea livrării din cauza unei erori în adresa sau imposibilitatea de a livra la adresa indicată în caz de absență a destinatarului. Numerele de telefon ale destinatarilor pot fi utilizate de transportatorii noștri dacă întâmpină dificultăți în livrare (lipsă de cod de poartă, număr de stradă incorect, nume de contact incorect etc.), dar în niciun caz aceste numere nu sunt utilizate pentru a se asigura de prezența destinatarului înaintea livrării. Nu se va face nicio convorbire înainte de livrare. Termenele de livrare, exprimate în zile lucrătoare pentru ridicarea lor de luni până vineri între orele 9:00 și 18:00 (cu excepția zilelor libere), sunt furnizate doar cu titlu indicativ și în niciun caz nu sunt garantate de Magazin One Piece. În funcție de țara de destinație, momentul anului și serviciul ales de clientul comitent, impozitele și taxele vamale care trebuie plătite sunt responsabilitatea clienților. În caz de eroare în redactarea coordonatelor sau de absență a destinatarului, Magazin One Piece nu va fi responsabilă de imposibilitatea de a livra comanda. Magazin One Piece va lua legătura cu clientul pentru a organiza, conform dorinței clientului, o nouă comandă în sarcina clientului, care va include cheltuielile de transport și prețul produsului.

6.1.3. ATENȚIE: Comenzile care indică o adresă poștală (BP), cutie poștală și/sau cedex nu vor fi luate în considerare. Vor fi livrate doar comenzile care specifică o adresă de livrare fizică.

6.1.4. ÎN CAZ DE AUSENȚĂ A DESTINATARULUI SAU A UNEI PERSOANE CARE POATE LUA POSESIE DE PRODUSE, TRANSPORTATORUL VA LĂSA, în funcție de transportatorul ales, O NOTIFICARE DE PARCURGERE la adresa de livrare indicată de către client.

6.1.7 Magazin One Piece nu poate fi făcută responsabilă dacă produsul nu a fost livrat din următoarele motive: forța majoră așa cum o definesc tribunalele și dezastrele naturale.

6.2. Termenele de livrare

Termenele de livrare indicate la plasarea comenzii depind de metoda de transport aleasă și sunt garantate sub rezerva:

Plată. Se poate trimite o factură de avans către client la cerere.

Informații complete și de încredere despre coordonatele de livrare.

Carduri și/sau mesaje atașate expedierii, dacă este cazul.

Garantia furnizată sau nu de transportator în acel moment.

6.2.1. Data de livrare propusă este garantată în funcție de metoda de livrare aleasă, cu excepția următoarelor cazuri:

Caz de forță majoră.

Greva transportatorilor.

Vreme proastă.

Temperaturi ridicate în unele zone geografice.

Adresa de livrare incorectă, incorectă și incompletă.

A absenței persoanei destinate comenzii în momentul livrării.

Garantia furnizată sau nu de transportator în acel moment.

6.2.2 Transportatorii noștri nu livrează duminica sau în zilele libere.

VI. RECLAMAȚII – CONTROVERSE

8.1. La primirea produselor, clientul trebuie să se asigure de conformitatea livrării cu comanda sa. Orice deteriorare trebuie să facă obiectul unor rezerve specifice, datate și semnate, indicate pe avizul de livrare al transportatorului.

8.2. Reclamațiile sau disputele vor fi întotdeauna primite și examinate cu atenție. Orice reclamație trebuie făcută într-un termen maxim de trei (3) zile de la primirea comenzii, la Serviciul Clienți.

8.3. Această reclamație trebuie să fie motivată și însoțită de justificativele prejudiciului suferit (carte de transport, fotografie a coletului primit, conținutul și produsele neconforme sau deteriorate). După analiză și în caz de acceptare a reclamației, clientului i se va propune reexpedierea produsului comandat inițial, în sarcina Magazin One Piece.

IX. RETURNĂRI

Returnarea produselor este posibilă doar atunci când este implicată responsabilitatea Magazin One Piece sau a transportatorului (eroare în pregătirea comenzii, eroare în livrare (orare sau adrese nerespectate), condiții de livrare defectuoase, defect evident sau neconformitatea produselor livrate.

9.1. Orice returnare de produs trebuie să facă obiectul unui acord formal între Magazin One Piece și client și trebuie returnată în termen de trei (3) zile de la acest acord. După această perioadă, nu se va accepta nicio returnare.

9.2. Orice returnare acceptată de Magazin One Piece, în caz de defect evident sau neconformitate a produselor livrate, care va fi constatat de Magazin One Piece, va permite clientului să obțină înlocuirea gratuită sau returnarea unui credit în favoarea sa, excluzând orice altă compensație sau prejudiciu.

X. DREPTUL DE ACCES ȘI RECTIFICARE

Clientul are dreptul de a accesa și rectifica datele nominale furnizate la plasarea comenzii. Cu excepția cazului în care clientul se opune, Magazin One Piece poate utiliza adresele de e-mail pentru a trimite mesaje despre produsele și serviciile Magazin One Piece.

REZERVE

Magazin One Piece își rezervă dreptul de a modifica produsele prezentate în compozițiile care grupază mai multe obiecte și produse pentru a garanta buna conservare a acestora în timpul transportului și acest lucru, în strict respect față de calitatea și prețul lor. Fotografiile nu sunt contractuale.

has been added to the cart. Vezi Coșul
Alegeți moneda dvs